Jak reklamovat zboží?
Milí zákazníci,
snažíme se vždy maximálně předcházet jakýmkoliv reklamacím. Naše výrobky pečlivě kontrolujeme a usilujeme o to, abychom neměli žádné reklamace. Velmi nás totiž mrzí jakákoliv komplikace, která by Vám mohla způsobit ztrátu času. Přesto jestli dojde k problému, prosím postupujte podle instrukcí.
NOVĚ VYŘÍDÍME VAŠI REKLAMACI NEJPOZDĚJI DO 5 DNŮ.
Protože jsme specialisté na vánoční osvětlení a uvědomujeme si, jak je důležité mít funkční výrobky zejména v období Vánoc, chceme vyřídit vaši reklamaci IHNED. Abychom vše logisticky zvládli, dali jsme si termín maximálně 5 pracovních dnů. Za tuto dobu od nahlášení poruchy nebo přijetí Vaší oprávněné reklamce jsme schopni vaši reklamaci vyřídit.
1) Vrácení nebo výměna produktů
Při nákupu na www.decoLED.cz máte nárok v průběhu 14 dní od data nákupu na vrácení zboží. Podmínkou je, aby výrobek byl nepoužívaný, nepoškozený a v původním balení.
Adresa pro vrácení zboží:
DECOLED s.r.o.
Kladenská 37
252 61 Dobrovíz
2) Změna nebo zrušení objednávky
Vzhledem k tomu, že využíváme maximálně automatizovaný systém k vyřizování objednávek, je velice náročné měnit objednávku po jejím odeslání. Rozhodně se Vám pokusíme vyjít vstříc a změnu provést, pokud to bude možné. Kontaktujte nás - 251 564 600.
3) Reklamace vánočního osvětlení
Vánoční osvětlení decoLED prochází kontrolami a splňuje nejnáročnější podmínky. Prosíme Vás, abyste pečlivě výrobek vyzkoušeli před tím, než budete chtít reklamovat. Někdy může jít jen o otočení konektoru o 180 stupňů. Přečtěte si rovněž článek často kladené otázky. V případě, že si nevíte rady, kontaktuje nás.
4) Produkty, které nemůžete vrátit nebo vyměnit
Jedná se o výrobky, které jsou vyrobeny na míru přesně podle Vašich požadavků. Např. svíticí logo Vaší společnosti nebo podobné zakázky.
Formuláře ke stažení
Typ | Název | Velikost | Nahráno |
---|---|---|---|
odstoupeni-od-smlouvy | 194.81 KB | 28.08.2023 | |
reklamacni-formular | 160.4 KB | 28.08.2023 |